0 Items

YOUR CART

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

كارت عروسي آبرنگی کد 407

كارت عروسي آبرنگی کد 407

سفارش چاپ کارت عروسی

لطفاً فرم زیر را با دقت پر کنید، متن کارت عروسی شما مطابق با اطلاعات زیر طراحی شده و در واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال میشود. ابتدا آلبوم اشعار کارت عروسی را با کلیک بر روی دکمه روبرو دانلود کنید و یکی از اشعار موجود در این فایل را انتخاب کنید. سپس فرم زیر را پر کنید و روی دکه ثبت سفارش کلیک کنید. 

 

"(الزامی)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

برخی سوالات متداول عبارتند از:   این مدل در چند رنگ موجود است؟ این مدل در یک رنگ آبرنگی موجود است.   منظور از متعلقات چیست؟ یعنی در صورتی که شما این نمونه از کارت عروسي را به تعداد 100 عدد سفارش دهید،  100 عدد پاکت،  100 عدد کارت و 100 عدد تسمه طلایی 2.5 سانتی متری معادل 250 سانتی متر، به صورت  جدا از هم براي شما ارسال می شود. در صورت تمایل میتوانید هنگام سفارش محصول اعلام کنید تا سفارش شما مونتاژ شود.   منظور از مونتاژ چیست؟ متعلقات سفارش شما جدا از هم به شما تحویل داده میشود. در صورت تمايل براي مونتاژ كارت در داخل پاكت قرار گرفته و ساتن ها روی پاکتها چسبیده میشوند و پس از تحویل گرفتن، تنها کافی است اسامی مهمانهایتان را پشت کارت ها یادداشت کنید. توجه کنید در صورتی که درخواست موتتاژ کارتها را داشته باشید، سفارش شما یک روز دیرتر آماده شده و هزینه مونتاژ نیز به ازای هر کارت 100 تومان می باشد.   منظور از رنگ چاپ داخل کارت چیست؟ یعنی پس از سفارش شما، متن شعری که برای چاپ روی کارت خود انتخاب می کنید، به رنگ دلخواه شما چاپ می شود. معمولاً متن کارت عروسی به رنگ‌های طلایی، قهوه ای، بنفش، نقره ای و مشکی چاپ می شود.   متن دکوراتیو شده یعنی چه؟ منظور از دکوراتیو شده این است که متن سفارشی شما به شکل بسیار زیبا و تحریری و شکسته روی کارت چاپ می شود. همینطور از برخی اشکال فانتزی در چاپ استفاده می شود. نمونه آن را می توانید در بخش نمونه کارهای چاپی در قسما درباره ما ببینید.   هزینه هایی که من برای سفارش کارت عروسی پرداخت میکنم، شامل چه مواردی است؟ هزینه هایی که برای خرید از فروشگاه کارت عروسی هما به عهده مشتری است، عبارتند از:
  1. هزینه محصول: شامل انواع کارت دعوت یا آلبوم بله برون که به تعداد درخواستی مشتری در قیمت واحد ضرب شده و جمع کل در سبد کالا نمایش داده می شود.
  2. هزینه چاپ: چاپ مشکی برای هر ۱۰۰۰ عدد کارت ۱۵۰۰۰ تومان و چاپ رنگی برای هر ۳۰۰ عدد کارت ۲۰۰۰۰ تومان است.
  3. هزینه بسته بندی: در صورت ارسال به شهرستان ها از طریق تعاونی های باربری، ترمینال جنوب و پست مبلغ ۵۰۰۰ تومان بابت بسته بندی و پیک شهری درون تهران از خریدار دریافت می شود. ارسال با تیپاکس یا پیک موتوری درون شهری مشمول هزینه بسته بندی نمی شود.
  در صورت هرگونه ابهام و یا سوال لطفاً با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و یا به آدرس ما ایمیل بزنید و یا در قسمت نظرات، سوال خود را مطرح کنید. مسئولین فروش ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال و ابهام شما پاسخ می دهند. تلفن پشتیبانی:       ۲۲۴۸۰۴۸۱-۰۲۱

توضیحات تکمیلی

رنگ

متعلقات

پاكت, تسمه طلایی, كارت

جنس پاكت
جنس كارت