0 Items

YOUR CART

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

كارت عروسي كد 710

كارت عروسي كد 710

سفارش چاپ کارت عروسی

لطفاً فرم زیر را با دقت پر کنید، متن کارت عروسی شما مطابق با اطلاعات زیر طراحی شده و در واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال میشود. ابتدا آلبوم اشعار کارت عروسی را با کلیک بر روی دکمه روبرو دانلود کنید و یکی از اشعار موجود در این فایل را انتخاب کنید. سپس فرم زیر را پر کنید و روی دکه ثبت سفارش کلیک کنید. 

 

"(الزامی)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

چگونه این کارت را به صورت اینترنتی سفارش دهید؟

گام اول: کد کارت دلخواه خود و رنگ آن را به خاطر بسپارید.

گام دوم: اطلاعات مورد نظر برای چاپ داخل کارت را برای ما ارسال کنیم. برای ارسال اطلاعات، اینجا کلیک کنید، یا از منو بالای سایت روی سفارش چاپ کارت کلیک کنید.

گام سوم: ما طرح اولیه متن و شعر کارت عروسی را ظرف مدت کوتاهی (معمولاً کمتر از دو ساعت بعد از ثبت سفارش) برای شما از طریق تلگرام یا ایمیل یا فکس برای شما می فرستیم. توجه کنید که ساعت کاری ما 10 صبح تا 6 عصر است و اگر بعد از ساعت 6 عصر ثبت سفارش کنید، در اولین ساعات کاری روز بعد طرح اولیه برای شما ارسال می شود.

گام چهارم: پس از تأیید شما کارتها چاپ و برای شما از طریق پیک موتوری، پست یا سایر شرکت‌های باربری فرستاده می‌شوند.

قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

  • قیمتی که مشاهده می کنید قیمت یک عدد کارت خام و بدون چاپ است. سایر هزینه هایی که به عهده شماست عبارتند از: هزینه چاپ و هزینه ارسال. برای اطلاع از جزئیات هزینه چاپ و ارسال، اینجا کلیک کنید.
  • بر روی این کارت امکان چاپ مشکی، رنگی و طلاکوب یا نقره کوب وجود دارد.
  • بر روی این کارت امکان چاپ لاتین اسامی وجود ندارد.
  • مونتاژ کارت ها اعم از چسباندن ساتن، چوب، نگین و ... به عهده خریدار محترم است.
  • برای اطلاع از جنس کارت و پاکت و متعلقات روی دکمه اطلاعات بیشتر در بالا کلیک کنید.
  • چاپ و آماده سازی این کارت در سه روز کاری انجام میشود.
  • این امکان وجود دارد که موجودی این کارت در انبار ما به پایان رسیده باشد و پس از ثبت سفارش از شما درخواست کنیم کارت انتخابی خود را تغییر دهید. (این مورد به ندرت رخ می‌دهد)
  • تا زمانی که طراحی متن داخلی کارت عروسی برای شما ارسال نشده است و سفارش شما به طور کامل تایید نشده باشد، از شما هیچگونه وجهی دریافت نمی شود.

اگر سؤال بیشتری دارید لطفاً بخش سؤالات متداول را بخوانید یا از طریق فرم تماس با ما یا تلفنی سوالات خود را با ما مطرح کنید.

همچنین در صفحه مربوط به مشتریان ما، میتوانید نظرات خریداران قبلی را درباره تجربه اعتماد خود به کارت هما بخوانید. امیدواریم به زودی نظر شما را نیز به این بخش اضافه کنیم :)

توضیحات تکمیلی

رنگ

متعلقات

پاكت, كارت چوبي

جنس پاكت

جنس كارت

چاپ روی کارت

, , ,

چاپ اسامی لاتین