0 Items

YOUR CART

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کارت ترحیم کد 900 عمومی-هوالباقی

کارت ترحیم کد 900 عمومی-هوالباقی

سفارش چاپ متن کارت ترحیم

ضمن عرض تسلیت خدمت شما، لطفاً فرم زیر را با دقت پر کنید، متن کارت ترحیم درخواستی شما، مطابق با اطلاعات زیر طراحی شده و در واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال میشود. اگر شما متن  دلخواهی دارید که می خواهید آن متن در کارت ترحیم چاپ شود،  لطفا در قسمت توضیحات، متن دلخواه را تایپ کنید.       

 

"(الزامی)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

ضمن عرض تسلیت خدمت شما،

فروشگاه ما سعی میکند در سریع ترین زمان ممکن، سفارش شما را آماده و ارسال کند. برای سفارش  میتوانید با شماره دفتر 22480481-021 تماس بگیرید.

این نمونه کارت در سه مدل برای مرحوم پدر، مرحومه مادر و همینطور نمونه عمومی موجود است.

هزینه هایی که برای خرید کارت ترحیم،  به عهده مشتری است، عبارتند از:

  1. هزینه محصول: شامل انواع کارت دعوت یا آلبوم بله برون که به تعداد درخواستی مشتری در قیمت واحد ضرب شده و جمع کل در سبد کالا نمایش داده می شود.
  2. هزینه چاپ: چاپ مشکی برای هر 1000 عدد کارت 15000 تومان و چاپ رنگی برای هر 300 عدد کارت 20000 تومان است.
  3. هزینه بسته بندی: در صورت ارسال به شهرستان ها از طريق تعاوني هاي باربري، ترمينال جنوب و پست مبلغ 5000 تومان بابت بسته بندي و پيك شهري درون تهران از خريدار دريافت مي شود. ارسال با تيپاكس يا پيك موتوري درون شهري مشمول هزينه بسته بندي نمي شود.

در صورت هرگونه ابهام و یا سوال لطفاً با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و یا به آدرس ما ایمیل بزنید و یا در قسمت نظرات، سوال خود را مطرح کنید. مسئولین فروش ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال و ابهام شما پاسخ می دهند.

تلفن پشتیبانی:       22480481-021

توضیحات تکمیلی

رنگ
متعلقات

پاكت, كارت

جنس پاكت
جنس كارت