0 Items

YOUR CART

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کارت ترحیم کد 033 برند ایندو

12000 تومان

جنس مقوای این کارت ترحیم مقوای ضخیم متالایز (200گرم) به رنگ مشکی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کارت ترحیم کد 033 برند ایندو (in2)
کارت ترحیم کد 033 برند ایندو (in2)

کارت ترحیم کد 033 برند ایندو

12000 تومان

جنس مقوای این کارت ترحیم مقوای ضخیم متالایز (200گرم) به رنگ مشکی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

سفارش چاپ متن کارت ترحیم

ضمن عرض تسلیت خدمت شما، لطفاً فرم زیر را با دقت پر کنید، متن کارت ترحیم درخواستی شما، مطابق با اطلاعات زیر طراحی شده و در واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال میشود. اگر شما متن  دلخواهی دارید که می خواهید آن متن در کارت ترحیم چاپ شود،  لطفا در قسمت توضیحات، متن دلخواه را تایپ کنید.       

 

"(الزامی)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

کارت ترحیم کد 033 چه ویژگی هایی دارد؟

ضمن عرض تسلیت خدمت شما، کارت ترحیم کد 033 جزو کارتهای ترحیم لوکس و بسیار باکیفیت فروشگاه ما به حساب می آید. جنس مقوای به کار رفته برای تولید این کارت دعوت مراسم یادبود، مقوای ضخیم به رنگ مشکی و متالایز است و کیفیت عالی دارد. به لحاظ کیفی کارتی با کیفیت کارت فعلی در بازار وجود ندارد و از این جهت ما کیفیت این کارت را تضمین می کنیم. با توجه به اینکه این کارت جزو کارتهای تولیدی مجموعه ماست، می توانیم ادعا کنیم قیمت این کارت ترحیم در مقایسه با کیفیتی که دریافت می کنید مناسب است.

این کارت ترحیم یک پاکت و یک کارت دارد و متعلقات دیگری ندارد، لذا مونتاژ این کارت ترحیم خیلی ساده و سریع است. کافی است کارت لایی چاپ شده را داخل پاکت قرار دهید.

روی پاکت این کارت ترحیم، طرحی با نوار صدفی مشکی چاپ شده است و در کادر مرکزی کارت ترحیم، واژه هوالباقی نقره کوب شده است. حاشیه کناری کارت هم یک طرح زیبا با نوار صدفی چاپ شده است که وقتی کارت داخل پاکت قرار می گیرد، جلوه بسیار شکیلی به کارت و پاکت می دهد.

چاپ، آماده سازی و تحویل کارت ترحیم کد 033 چه مدت طول میکشد؟

کارت ترحیم کد 033 جزو کارتهای فوتی تولیدی ماست که به تعداد کافی در انبار فروشگاه موجود است. بنابراین اگر تصمیم به خرید این کارت فوتی گرفته اید، ما این آمادگی را داریم که کارت دعوت مراسم یادبود عزیزانتان را در مدت زمان بسیار کوتاه (طی کمتر از دو روز کاری) چاپ و برای شما ارسال کنیم.

آیا میتوانیم متن دلخواه یا عکس عزیز خود را داخل کارت ترحیم کد 033 چاپ کنیم؟

متن دعوت کارت ترحیم، هر متنی با هر محتوایی می تواند باشد، شما می توانید شعر یا متن دلخواه خود را برای ما بفرستید تا آن را برای شما طراحی و داخل کارتی که سفارش میدهید، چاپ کنیم. در مورد چاپ عکس مرحوم روی کارت، با توجه به اینکه کارت ترحیم کد 033، زمینه کاملا مشکی دارد، امکان چاپ عکس در آن وجود ندارد و فقط متن دعوت داخل کارت نقره کوب میشود.

برای چاپ متن ترحیم در داخل این کارت ترحیم چه نوعی چاپی اجرا میشود؟

کارت ترحیم کد 033 روی مقوای متالایز کاملا مشکی تولید شده است و تنها چاپی که روی این مقوا قابل مشاهده است، چاپ نقره کوب است که کیفیت بسیار خوبی دارد و جزو چاپهای باکیفیت و لوکس به حساب می اید. در چاپ نقره کوب، ابتدا متن دعوت طراحی میشود و بعد از اینکه محتوای متن به تایید شما برسد، طرح به کلیشه سازی ارسال میشود تا کلیشه فلزی از آن متن ساخته شود. آماده شدن کلیشه حدود یک روز کاری طول میکشد. بعد از آماده شدن کلیشه، فرآیند چاپ نقره کوب انجام میشود.

مونتاژ کارت ترحیم کد 033 شامل چه مواردی است و چرا توسط فروشگاه کارت هما انجام نمی شود؟

مونتاژ کارت ترحیم کد 033 بسیار ساده است. کافیست کارت را از سمت چپ یا راست پاکت به صورت کشویی داخل پاکت بگذارید.

وقتی کارت دعوت مونتاژ می شود، حمل و نقل آن به صورت یکجا بسیار دشوار و پرحجم می شود و احتمال خرابی و له شدن کارتها در این صورت زیاد است. به همین دلیل اکثر فروشگاه ها، مونتاژ کارت ها را به خریدار می سپارند. در فروشگاه ما هم برای ارائه سرویس بهتر، و کسب رضایت شما، مونتاژ کارت ها، توسط خریدار انجام می شود و کارت و پاکت و متعلقات به صورت جدا به شما تحویل میشود، تا در فرصت کافی و با آرامش کارتها را داخل پاکت قرار دهید و مونتاژ را انجام دهید.

آیا ثبت سفارش کارت ترحیم در فروشگاه به معنی خرید نهایی و مستلزم پرداخت هزینه است؟

خیر. ما تا زمانی که طراحی متن داخلی کارت ترحیم را برای شما ارسال نکرده ایم و سفارش شما به طور کامل تایید نشده باشد، از شما هیچگونه وجهی دریافت نمی کنیم. پس با خیال راحت کارت و متن خود را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا زمانی که همه موارد به تایید شما نرسد ما هیچ مبلغی از شما دریافت نمی کنیم.

خرید کارت ترحیم شامل چه هزینه هایی می شود؟

قیمتی که در بالا مشاهده می کنید قیمت یک عدد کارت ترحیم خام و بدون چاپ متن است، به هزینه های شما علاوه بر قیمت کارت ترحیم، هزینه ساخت کلیشه، چاپ نقره کوب و هزینه ارسال هم اضافه میشود. برای اطلاع از هزینه انواع چاپ و ارسال اینجا کلیک کنید.

در همه فروشگاه ها خرید شما شامل هزینه کارت ها، هزینه کلیشه سازی، چاپ متن داخل کارت و هزینه ارسال میشود. برخی فروشگاه ها این هزینه ها را یک کاسه می کنند و یک قیمت کلی به شما می دهند و برخی فروشگاه ها هزینه ها را جدا جدا اعلام میکنند.

برای اطلاع شما ما در صفحه ی مربوط به هزینه ها، هزینه هر خدمت را به صورت جداگانه با مثالهای فراوان توضیح داده ایم. برای مشاهده هزینه های خرید کارت دعوت کافی است اینجا کلیک کنید.

من کارت ترحیم کد 033 را انتخاب کرده ام. روال ثبت سفارش به چه شکلی است؟

بسیار ساده. ابتدا فرم بالا را به طور کامل پر کنید یا به صفحه سفارش چاپ متن کارت ترحیم بروید و در آنجا اطلاعات لازم را برای ما بفرستید. بعد از ثبت سفارش، اطلاعات شما به دست ما میرسد، ما در ساعات کاری ( 10 صبح تا 4 عصر) متن کارت دعوت یادبود ترحیم را طراحی و تصویر آن را در تلگرام یا واتساپ برای شما میفرستیم تا آن را رویت کنید و اگر غلط املایی یا نگارشی دارد اصلاح کنید. بعد از اینکه طرح به تایید شما رسید، فاکتور صادر میشود و کارت دعوت شما چاپ و برایتان ارسال می شود. ارسال در تهران معمولا با الوپیک یا اسنپ باکس و ارسال به سایر شهرها با تیپاکس، اتوبوس یا پست انجام می شود.

اگر سؤال بیشتری دارید لطفاً بخش سؤالات متداول را بخوانید یا از طریق فرم تماس با ما یا تلفنی سوالات خود را با ما مطرح کنید. همینطور برای انتخاب کارت ترحیم، کافیست به دسته بندی کارت ترحیم در فروشگاه مراجعه کنید و نمونه های کارت های فوتی را مشاهده کنید.

همچنین در صفحه مربوط به مشتریان ما، میتوانید نظرات خریداران قبلی را درباره تجربه اعتماد خود به کارت هما بخوانید. ما در صفحه اینستاگرام کارت ترحیم نمونه های چاپ شده کارت عروسی که برای مشتریان خود از سراسر ایران و جهان چاپ کرده ایم، قرار میدهیم. امیدواریم به زودی نظر شما و همینطور تصویر کارت عروسی شما  را هم به این بخش اضافه کنیم :)

توضیحات تکمیلی

ابعاد 15 × 15 سانتیمتر
رنگ

متعلقات

پاكت, كارت

جنس كارت

چاپ روی کارت