0 Items

YOUR CART

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

كارت عروسی كد 803

4400 تومان

جنس مقوای کارت عروسی نیمه ضخیم، رنگ کرم با چاپ قهوه ای و صدفی است و طی یک روز کاری آماده و ارسال میشود. برای اطلاع بیشتر توضیحات زیر را مطالعه کنید.

لایی چاپی کارت عروسی کد 803
کارت و پاکت کارت عروسی کد803
ظرح روی لایی چاپی
کارت عروسی کد 803
لایی چاپی کارت عروسی کد 803
کارت و پاکت کارت عروسی کد803
ظرح روی لایی چاپی
لایی چاپی کارت عروسی کد 803
کارت و پاکت کارت عروسی کد803
ظرح روی لایی چاپی
کارت عروسی کد 803
لایی چاپی کارت عروسی کد 803
کارت و پاکت کارت عروسی کد803
ظرح روی لایی چاپی

كارت عروسی كد 803

4400 تومان

جنس مقوای کارت عروسی نیمه ضخیم، رنگ کرم با چاپ قهوه ای و صدفی است و طی یک روز کاری آماده و ارسال میشود. برای اطلاع بیشتر توضیحات زیر را مطالعه کنید.

سفارش چاپ کارت عروسی

لطفاً فرم زیر را با دقت پر کنید، متن کارت عروسی شما مطابق با اطلاعات زیر طراحی شده و در واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال میشود. ابتدا آلبوم اشعار کارت عروسی را با کلیک بر روی دکمه روبرو دانلود کنید و یکی از اشعار موجود در این فایل را انتخاب کنید. سپس فرم زیر را پر کنید و روی دکه ثبت سفارش کلیک کنید. 

 

"(الزامی)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

کارت عروسی کد 803 چه ویژگی هایی دارد؟

کارت عروسی کد 803 جزو کارتهای عروسی پرفروش، زیبا، اقتصادی و ارزان قیمت فروشگاه ما به حساب می آید. جنس مقوای به کار رفته برای تولید این کارت عروسی مقوای نیمه ضخیم به رنگ کرم است و تولید ایران است. به لحاظ کیفی این نوع مقوا درجه یک نیست، اما نسبت به قیمتش، این کارت عروسی کیفیت مناسبی دارد و اکثر خریداران کارت عروسی کد 803 از خرید خود نسبت به قیمتی که پرداخت می کنند، رضایت کامل دارند.

این کارت عروسی یک پاکت و یک کارت دارد و متعلقات دیگری ندارد، لذا مونتاژ کارت عروسی خیلی ساده است. کافی است کارت لایی چاپ شده را تا کنید و داخل پاکت قرار دهید.

روی پاکت این کارت عروسی طرحی زیبا به رنگ صدفی چاپ شده است و دو قلب تو در تو روی آن نمایان شده است. روی کارت هم طرح زیبایی چاپ شده است و دور تا دور مطابق با تصویر کارت چاپ ظریفی شده است. ضمن اینکه پشت پاکت هم فضایی در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید نام میهمان خود را در آن کادر بنویسید.

چاپ، آماده سازی و تحویل کارت عروسی کد 803 چه مدت طول میکشد؟

کارت عروسی کد 803 جزو کارتهای عروسی تولیدی ماست که به تعداد کافی در انبار فروشگاه موجود است. بنابراین اگر تصمیم به خرید این کارت عروسی گرفته اید، ما این آمادگی را داریم که کارت عروسی شما در مدت زمان بسیار کوتاه و فوری (طی یک روز کاری) چاپ و برای شما ارسال کنیم.

آیا میتوانم متن دلخواه خود را داخل کارت عروسی کد 803 چاپ کنیم؟

متن دعوت کارت عروسی شما، هر متنی با هر محتوایی می تواند باشد، با این حال شما میتوانید ابتدا نگاهی به آلبوم اشعار عروسی که ما لینک دانلود آن را در بالا و همینطور در صفحه مربوط به سفارش چاپ متن کارت عروسی قرار داده ایم، بیندازید. چرا که در این آلبوم حدود 140 متن و شعر زیبای عروسی، به صورت دستنویس و خوشنویسی شده وجود دارد که کیفیت و زیبایی کارت عروسی شما را دوچندان می کند. اگر از این آلبوم، متنی را نپسندیدید، می توانید شعر یا متن دلخواه خود را برای ما بفرستید تا آن را برای شما طراحی و داخل کارت عروسی تان چاپ کنیم.

آیا لازم است لاتین اسامی عروس و داماد روی پاکت این کارت عروسی چاپ شود؟

با توجه به اینکه کارت عروسی کد 803 یک کارت عروسی اقتصادی و ارزان به حساب می آید، به همین دلیل روی پاکت آن فضای مشخصی برای چاپ لاتین اسامی در نظر گرفته نشده و ضرورتی ندارد که شما هزینه بیشتری برای چاپ لاتین اسامی روی پاکت صرف کنید و اگر به دنبال صرفه جویی در مخارج خود هستید، از این جهت این مورد برای این کارت عروسی یک مزیت به حساب می آید. با این حال اگر علاقه مند باشید بالای کارت این امکان وجود دارد تا لاتین اسامی و تاریخ میلادی عروسی خود را چاپ کنید.

اما در کارتهای عروسی که قیمت بالایی دارند و در دسته بندی کارت عروسی لوکس یا کارت عروسی لاکچری قرار می گیرند، معمولا فضایی روی کارت یا پاکت در نظر گرفته میشود تا بتوان در آن فضا، لاتین اسامی عروس و داماد به همراه تاریخ میلادی عروسی آنها چاپ شود. در این نوع کارتها چاپ لاتین اسامی ضرورت دارد. در برخی انواع کارت عروسی فانتزی هم میتوان چاپ لاتین اسامی روی پاکت را انتخاب کرد. که در صفحه هر محصول به طور مجزا در این مورد توضیح داده شده است.

برای چاپ اسامی عروس و داماد و متن عروسی داخل کارت چه نوعی چاپی مناسب تر است؟

پاسخ این سوال ارتباط مستقیم با تعداد میهمانان شما و در واقع تعداد کارتی دارد که شما قصد خرید دارید، البته بودجه شما هم مهم است. اگر تعداد کارتی که نیاز دارید کمتر از 100 عدد است، حتما چاپ دیجیتال را انتخاب کنید. چاپ دیجیتال با کیفیت ترین نوع چاپ است و ما به همه توصیه می کنیم که در بین چاپ های موجود، چاپ دیجیتال گزینه اصلی اشان باشد. چرا که نوع چاپ باعث می شود کارت انتخابی شما زیباتر و شیک تر دیده شود. حتی اگر تعداد کارتهای شما بین 100 تا 200 عدد است، باز هم پیشنهاد ما چاپ دیجیتال است. اما اگر تعداد کارتها بیشتر از 200 عدد باشد، با توجه به اینکه هزینه چاپ دیجیتال با چاپ مشکی یا رنگی معمولی اختلاف معناداری پیدا می کند، در این صورت شما باید به بودجه خود نگاه کنید. اگر پرداخت مبلغی بیشتر، برایتان قابل قبول است، چاپ دیجیتال را انتخاب کنید، در غیر این صورت چاپ مشکی و رنگی معمولی هم گزینه های مناسبی هستند، هزینه مقرون به صرفه و کیفیت خوبی دارند و به شما در صرفه جویی در هزینه هایتان کمک می کنند.

البته می توانید چاپ طلاکوب هم انتخاب کنید که هزینه بالاتری نسبت به سایر انواع چاپ ها دارد و ما معمولا این نوع چاپ را به افرادی پیشنهاد می کنیم که عجله ای برای چاپ کارت عروسی خود ندارند و می توانند 2 تا 3 روز برای دریافت کارت های عروسی خود صبر کنند. همینطور تمایل دارند لاتین اسامی شان هم روی پاکت چاپ شود. در این صورت بهتر است روی پاکت و داخل کارت چاپ طلاکوب اجرا شود.

همانطور که می بینید ما امکان انتخاب انواع چاپ های مشکی معمولی (با دستگاه ریسو)، رنگی معمولی (با پرینترهای صنعتی جوهری)، چاپ رنگی دیجیتال (دستگاههای چاپ دیجیتال صنعتی کونیکا) و همینطور چاپ طلاکوب را به شما ارائه میک نیم و شما میتوانید متناسب با زمان، بودجه و سلیقه خود هر نوع چاپی را بخواهید انتخاب کنید.

در فروشگاه کارت عروسی هما ما هیچ هزینه ی اضافی به شما تحمیل نمی کنیم و دوست داریم شما با رضایت کامل هر خدمتی که مایل هستید، دریافت کنید.

مونتاژ کارت عروسی کد 803 شامل چه مواردی است و چرا توسط فروشگاه کارت هما انجام نمی شود؟

مونتاژ کارت عروسی کد 803 بسیار ساده است. کافیست کارت را تا بزنید و داخل پاکت بگذارید.

وقتی کارت عروسی مونتاژ می شود، حمل و نقل آن به صورت یکجا بسیار دشوار و پرحجم می شود و احتمال خرابی و له شدن کارتها در این صورت زیاد است. به همین دلیل اکثر فروشگاه های کارت عروسی، مونتاژ کارت ها را به عروس و داماد می سپارند. در فروشگاه ما هم برای ارائه سرویس بهتر، و کسب رضایت شما، مونتاژ کارت ها، توسط عروس و داماد انجام می شود و کارت و پاکت و متعلقات به صورت جدا به شما تحویل میشود، تا در فرصت کافی و با آرامش کارتها را داخل پاکت قرار دهید و مونتاژ را انجام دهید.

آیا ثبت سفارش کارت عروسی در فروشگاه به معنی خرید نهایی و مستلزم پرداخت هزینه است؟

خیر. ما تا زمانی که طراحی متن داخلی کارت عروسی را برای شما ارسال نکرده ایم و سفارش شما به طور کامل تایید نشده باشد، از شما هیچگونه وجهی دریافت نمی کنیم. پس با خیال راحت کارت و متن خود را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا زمانی که همه موارد به تایید شما نرسد ما هیچ مبلغی از شما دریافت نمی کنیم.

خرید کارت عروسی شامل چه هزینه هایی می شود؟

قیمتی که در بالا مشاهده می کنید قیمت یک عدد کارت عروسی خام و بدون چاپ متن است، به هزینه های شما علاوه بر قیمت کارت عروسی، قیمت چاپ و هزینه ارسال هم اضافه میشود. برای اطلاع از هزینه انواع چاپ و ارسال اینجا کلیک کنید.

در همه فروشگاه ها خرید شما شامل هزینه کارت ها، هزینه چاپ متن داخل کارت و لاتین اسامچاپ کارت عروسیی روی پاکت و هزینه ارسال میشود. برخی فروشگاه ها این هزینه ها را یک کاسه می کنند و یک قیمت کلی به شما می دهند و برخی فروشگاه ها هزینه ها را جدا جدا اعلام میکنند.

ما در فروشگاه کارت عروسی هما برای احترام به حق انتخاب شما، متناسب با هر خدمتی که به شما ارئه می کنیم، هزینه همان خدمت را از شما دریافت میکنیم. مثلا اگر بخواهید متن کارت عروسی شما مشکی معمولی باشد هزینه کمتر و اگر بخواهید چاپ طلاکوب باشد، هزینه ی بیشتری برای شما دارد.

برای اطلاع شما ما در صفحه ی مربوط به هزینه ها، هزینه هر خدمت را به صورت جداگانه با مثالهای فراوان توضیح داده ایم. برای مشاهده هزینه های خرید کارت عروسی کافی است اینجا کلیک کنید.

من کارت عروسی کد 803 را انتخاب کرده ام. روال ثبت سفارش به چه شکلی است؟

بسیار ساده. ابتدا فرم بالا را به طور کامل پر کنید یا به صفحه سفارش چاپ متن کارت عروسی بروید و در آنجا اطلاعات لازم را برای ما بفرستید. بعد از ثبت سفارش، اطلاعات شما به دست ما میرسد، ما در ساعات کاری ( 10 صبح تا 4 عصر) متن کارت عروسی شما را طراحی و تصویر آن را در تلگرام یا واتساپ برای شما میفرستیم تا آن را رویت کنید و اگر غلط املایی یا نگارشی دارد اصلاح کنید. بعد از اینکه طرح به تایید شما رسید، فاکتور صادر میشود و کارت عروسی های شما چاپ و برایتان ارسال می شود. ارسال در تهران معمولا با الوپیک یا اسنپ باکس و ارسال به سایر شهرها با تیپاکس، اتوبوس یا پست انجام می شود.

اگر سؤال بیشتری دارید لطفاً بخش سؤالات متداول را بخوانید یا از طریق فرم تماس با ما یا تلفنی سوالات خود را با ما مطرح کنید. همینطور برای انتخاب کارت عروسی، کافیست به دسته بندی کارت عروسی فروشگاه مراجعه کنید و نمونه های کارت عروسی را مشاهده کنید.

همچنین در صفحه مربوط به مشتریان ما، میتوانید نظرات خریداران قبلی را درباره تجربه اعتماد خود به کارت هما بخوانید. ما در صفحه اینستاگرام کارت هما نمونه های چاپ شده کارت عروسی که برای مشتریان خود از سراسر ایران و جهان چاپ کرده ایم، قرار میدهیم. امیدواریم به زودی نظر شما و همینطور تصویر کارت عروسی شما  را هم به این بخش اضافه کنیم :)

توضیحات تکمیلی

رنگ

متعلقات

پاكت, كارت

جنس پاكت

جنس كارت

چاپ روی کارت

, , , ,

چاپ اسامی لاتین