0 Items

YOUR CART

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

7 نکته مهم برای خرید کارت عروسی

7 نکته مهم برای خرید کارت عروسی

کارت عروسی، یکی از الزامات مهم در برگزاری مراسم عروسی است. انتخاب و خرید کارت عروسی با توجه به سلیقه‌، تعداد میهمنان و بودجه شما چند نکته کوچک و مهم دارد. در این مقاله، به بررسی 7 نکته مهم برای خرید کارت عروسی می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را برای روز خاص عروسی خود داشته باشید.

نوع کارت عروسی:

اولین نکته مهم در خرید کارت عروسی، انتخاب نوع کارت عروسی است. در بازار انواع مختلفی از کارت عروسی وجود دارد، از جمله کارت‌های عروسی فانتزی، کارت های عروسی کلاسیک، کارتهای عروسی فلورال، کارتهای عروسی و… . قبل از خرید، می‌توانید نمونه‌های مختلف را در فروشگاههای آنلاین نظیر فروشگاه کارت عروسی هما بررسی کنید و با توجه به سلیقه خودتان، نوعی که بهترین نزدیکی با سلیقه شما را دارد، انتخاب کنید.

طرح و زیبایی کارت عروسی:

طراحی و زیبایی کارت عروسی نقش مهمی در انتخاب آن دارد. بررسی کنید که آیا طرح کارت با تم عروسی و دکوراسیون مراسم شما هماهنگ است یا خیر. همچنین، مطمئن شوید که کیفیت چاپ و جزئیات طرح به اندازه کافی بالا است تا کارت عروسی شما به چشم بیاید؟ در این زمینه میتوانید با فروشنده مشورت کنید.

اندازه و شکل کارت:

اندازه و شکل کارت عروسی همچنین از جزئیات مهمی است که باید در نظر گرفته شود. آیا می‌خواهید کارتی بزرگ و لوکس داشته باشید یا کارتی کوچک و زیبا؟ آیا شکل معمولی مستطیلی را ترجیح می‌دهید یا شکل‌های خاصتری مانند قلب، پرنده، یا برگ انتخاب می‌کنید؟ این موارد را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. در نظر داشته باشید که مونتاژ کارت عروسی به عهده خودتان است، اگر زمان و حوصله کافی دارید میتوانید کارت عروسی تان را از کارتهایی انتخاب کنید که متعلقات زیادی نظیر گل خشک، اتیکت، نخ و … دارد. اما اگر زمانتان محدود است یا تعداد میهمانانتان زیاد است شاید ترجیح دهید که یک کارت سه لا و ساده برای عروسی خود انتخاب کنید.

 جزئیات متن:

 متن کارت عروسی باید شامل اطلاعات کاملی از جمله نام عروس و داماد، تاریخ و ساعت مراسم و آدرس محل پذیرایی باشد. شاید شما بخواهید یک شماره تماس یا کروکی هم داخل کارت خود چاپ کنید. مطمئن شوید که این اطلاعات به صورت دقیق و خوانا و با کیفیت بالا در کارت چاپ شود و فونت و اندازه متن‌ها به درستی انتخاب شده است. در کارت عروسی معمولا یک متن عاشقانه هم چاپ میشود، اگر به دنبال متن های کلاسیک با فونت نستعلیق دست نویس هستید، میتوانید از آلبوم شعر متن کارت عروسی فروشگاههای کارت عروسی استفاده کنید. البته شعر انتخابی شما میتواند خارج از این آلبوم باشد و محدودیتی برای چاپ متن داخل کارت عروسی ندارید. اما لازم است قبل از اقدام برای خرید کارت عروسی در مورد متن شعر و سایر جزئیات کارت عروسی خود تصمیم گیری کرده باشید.

جنس و بافت کارت عروسی :

جنس و بافت کارت عروسی نیز می‌تواند در انتخاب آن تأثیرگذار باشد. برخی از کارت‌ها از جنس مقوای ضخیم و لوکس تولید می‌شوند، جنس معمول و با کیفیت برای چاپ کارت عروسی در کشور ما، مقوای متالایز، مقوای کرافت، مقوای کتان، جنس جیر، جنس طلق و جنس پلکسی است. این نوع کارت عروسی ها با توجه به جنسی مقوای آنها قیمت گذاری میشوند. کارت عروسی هایی که قیمت مناسب تری دارند معمولا روی مقوای ایرانی نیمه ضخیم چاپ میشوند. لازم است با توجه به سلیقه خود و نیز بودجه مالیتان، انتخاب کنید.

 پاکت کارت عروسی:

 اگر می‌خواهید کارت عروسی خود را به صورت لوکس و جذاب تحویل دهید، می‌توانید کارت عروسی خود را از بین مدلهایی انتخاب کنید که پاکت زیبایی دارند. پاکت کارت معمولا طرح و سبکی مشابه کارت دارد و می تواند به کارت‌عروسی شما جلوه‌ای ویژه بدهد. بنابراین شما بایستی به پاکت کارت عروسی توجه کنید نه کارتی که داخل پاکت قرار می گیرد. به علاوه اگر داشتن پاکت برای شما مهم است، دیگر نمیتوانید از بین کارتهای عروسی سه لا انتخاب کنید.

بررسی قیمت:

قبل از خرید کارت عروسی، بهتر است قیمت‌ها را در بازار بررسی و مقایسه کنید و به بودجه خودتان و نیازهایتان توجه کنید. با توجه به نوع کارت، طرح، جنس و سایر جزئیات، می‌توانید یک محدوده قیمتی را تعیین کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. فراموش نکنید که هنگام بررسی قیمت از فروشنده بپرسید قیمتی که اعلام میکنید قیمت تمام شده است یا قیمت کارت خام؟ در این مرحله لازم است مشخص کنید دقیقن چند عدد کارت نیاز دارید و از فروشنده بخواهید قیمت تمام شده برای کارت و چاپ و تحویل را به شما اعلام کند. از دستورالعمل یا آموزشی که اینجا منتشر شده میتوانید برای محاسبه قیمت و جزیئات قیمت انواع مختلف چاپ استفاده کنید.

نتیجه‌گیری:

خرید کارت عروسی می‌تواند یک فرایند هیجان‌انگیز و در عین حال پیچیده باشد. با رعایت نکاتی که در این مقاله بررسی شد، می‌توانید بهترین کارت عروسی را برای مراسم خاص خودتان انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که کارت عروسی، یکی از خاطرات جاودانه از روزهای شاد زندگیتان خواهد بود، بنابراین در انتخاب آن دقت کافی به خرج دهید.

برایتان بهترینها را آرزو می کنیم.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *